Ce este programul de recompense REHAU?

Programul de recompense REHAU reprezinta un sistem de loialitate bazat pe puncte, valabil pentru Partenerii Autorizati REHAU (ARP) si instalatorii ce achizitioneaza produse si servicii de constructii Rehau. Produsele sunt: RAUTITAN, RAUPIANO, RAUTHERM SPEED si VACUCLEAN.

Cum functioneaza acest program?

De fiecare data cand compania dumneavoastra achizitioneaza produse si servicii de contructii Rehau, ce apar pe lista de preturi din anul curent, primiti ca recompensa, puncte, ce pot fi preschimbate in premii din catalogul de pe site.

Cat timp va dura acest program?

Acest program s-a lansat in Martie 2015. Data de finalizare a programului va fi anuntata din timp pe site-ul programului.

Cum acumulez puncte?

Punctele sunt acumulate la fiecare achizitie inregistrata pe site-ul https://rewards.rehau.ro/ de catre compania dvs. O copie a facturii de achizitie sau a comenzii trebuie trimisa catre REHAU REWARDS (rehaurewards@createdirect.ro) pentru aprobare. Copia facturii poate fi incarcata pe site, trimisa prin email, posta sau fax. In timpul asteptarii aprobarii, punctele Rehau vor aparea "in asteptare" la pagina " Contul Meu", acest fapt insemnand ca punctele nu au fost adaugate, inca, in soldul contului. In momentul in care factura este aprobata, punctele vor fi transferate automat in soldul contului si pot fi utilizate pentru a revendica premii.

De ce am nevoie de cont?

Aveti nevoie de cont pentru va putea aloca punctele de recompensa pentru fiecare achizitie realizata de compania dumneavoastra. Daca nu aveti un cont nu va putem aloca puncte (nu avem unde sa va alocam punctele).

Cum imi creez un cont?

Pentru a va crea un cont, tot ce trebuie sa faceti este sa accesati pagina Rehau Rewards, rewards.rehau.ro si sa dati clic pe "Inregistrati-va aici".

Cate puncte pot castiga?

Numarul punctelor pe care le puteti castiga depinde de achizitiile efectuate. Daca sunteti Partener Autorizat REHAU (ARP), pentru fiecare 44 lei cheltuiti - vanzari nete veti primi 1 punct recompensa, iar daca sunteti instalator pentru fiecare 88 lei cheltuiti veti primi 1 punct.

Pot sa folosesc punctele mele ca bani la urmatoarea achizitie de produse si servicii de constructii REHAU?

Punctele nu pot fi folosite ca si bani pentru achizitia de produse si servicii de constructii REHAU participante in program, ele pot fi schimbate numai pentru produsele enumerate pe pagina "Catalog".

Cum pot valorifica punctele mele?

Pentru a revendica premii va trebui fiti logat in cont si sa accesati pagina "Catalog". Aici veti gasi lista cu toate premiile pe care le puteti rascumpara in schimbul punctelor de recompensa. Premiul ce apare marcat in lista "cu culoare gri" inseamna ca nu este momentan disponibil sau punctele disponibile in cont nu sunt suficiente pentru premiul respectiv.

Ce probabilitate am sa nu fie aprobata factura?

Este foarte putin probabil sa nu fie aprobata factura. Cu toate acestea, in cazul in care nu va fi aprobata, veti primi un email in care vi se va comunica motivul(ele) pentru care nu a fost aprobata.

Cât timp va dura sa -mi fie aprobata factura ?

Aprobarea se face de obicei în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea facturii.

Cat timp dureaza sa adaugati punctele in contul meu?

In momentul in care o factura este aprobata, punctele de recompensa sunt adaugate imediat in contul dumneavoastra si nu mai au statusul "In asteptare".

Ce inseamna "Puncte in asteptare"

Punctele in asteptare sunt punctele recompensa care nu au fost aprobate, inca. Dupa ce REHAU REWARDS primeste copia facturii dumneavoastra pentru aprobare, va rugam sa asteptati pana la 7 zile lucratoare pentru ca punctele dumneavoastra sa fie aprobate si sa fie mutate de la statusul "In asteptare" in "Soldul contului".

De ce am nevoie sa introduc o achiziție?

Trebuie sa introduceti o achizitie pentru ca factura dumneavoastra sa poata fi verificata si apoi, puteti primi punctele de recompensa. Daca aveti probleme sa incarcati o achizitie , va rugam sa consultati sectiunea "Ajutor". Daca intampinati in continuare probleme, atunci va rugam sa trimiteti copia facturii la adresa e-mail: rehaurewards@createdirect.ro si vom putea introduce informatia pentru dumneavoastra sau la numarul de telefon: +4021.207.00.40.

Cum pot introduce o achizitie?

Pentru a introduce o achiziție faceți clic pe butonul "Introduceti Achizitie" și completează toate secțiunile obligatorii ale formularului. (Vă rugăm să rețineți că toate campurile cu marcate cu * sunt obligatorii).

De ce nu mi-a fost aprobata factura ?

In cazul in care factura nu a fost aprobata dupa 10 zile lucratoare, va rugam sa retrimiteti factura. Daca ati trimis o copie a facturii prin fax, atunci va rugam sa verificati numarul de telefon. În cazul în care factura nu a fost încă aprobata după inca 5 zile lucrătoare, atunci vă rugăm să retrimiteti factura. Se iau in considerare facturile ce au data incepand cu data inregistrarii dumneavoastra in program.

Cat timp va dura sa primesc produsele din momentul rascumpararii?

Comenzile vor fi preluate in maxim 5-7 zile lucratoare. Livrarile in Romania nu ar trebui sa dureze mai mult de 28 zile lucratoare. In cazul in care produsele nu au ajuns dupa acest timp, atunci va rugam sa ne contactati la adresa de email: rehaurewards@createdirect.ro sau telefonic la numarul: +4021.207.00.40.

Am vazut in lista un produs, pentru care am strans puncte, dar acum nu mai apare in lista. Ce s-a intamplat?

Periodic actualizam produsele care pot fi rascumparate, dar daca nu mai apare in lista, inseamna ca produsul nu mai este disponibil pentru rascumparare.

De ce apar anumite produse din catalog marcate cu culoarea gri (blurate, in ceata)?

In cazul in care un produs apare marcat cu gri in "Catalog" atunci produsul nu mai este disponibil sau soldul punctelor disponibilie este mai mic decat valoare punctelor necesare pentru comandarea respectivului produs.

Cum imi inchid contul?

Va rugam sa ne contactati la adresa de email: rehaurewards@createdirect.ro sau telefonic la numarul: +4021.207.00.40 si sa solicitati inchiderea contului.

Am incercat sa ma inregistrez dar nu reusesc, ce ar trebui sa fac?

Asigurati-va ca ati completat toate campurile obligatorii din formularul de inregistrare (toate campurile marcate cu *). Daca problema persista, atunci incercati sa activati cookies pe browser-ul dumneavoastra. Daca problema persista in continuare, incercati sa utilizati un alt browser pentru a va inregistra. Daca problema continua, va rugam sa ne contactati la adresa de email: rehaurewards@createdirect.ro sau telefonic la numarul: +4021.207.00.40.

Am incercat sa introduc achizitia dar nu ma lasa, ce ar trebui sa fac?

Asigurati-va ca ati completat toate campurile obligatorii din formularul de inregistrare (toate campurile marcate cu *). Daca problema persista, atunci incercati sa activati cookies pe browser-ul dumneavoastra. Daca problema persista, incercati sa utilizati un alt browser pentru a va inregistra. Daca problema continua, va rugam sa ne contactati la adresa de email: rehaurewards@createdirect.ro sau telefonic la numarul: +4021.207.00.40.

Am comandat un premiu, dar am primit un produs gresit / marime gresita, ce ar trebui să fac?

Va rugam sa ne contactati la adresa de email: rehaurewards@createdirect.ro sau telefonic la numarul: +4021.207.00.40.

Am răscumpărat punctele mele, dar produsul nu a ajuns inca, ce ar trebui sa fac?

Comenzile vor fi preluate In maxim 5-7 zile lucratoare. Livrarile in Romania nu ar trebui sa dureze mai mult de 28 zile lucratoare. In cazul in care livrarea nu a ajuns dupa acest timp, atunci va rugam sa ne contactati la adresa de email: rehaurewards@createdirect.ro sau telefonic la numarul: +4021.207.00.40.