Regulament Campanie
REHAU Rewards
Valabil de la 01.01.2024
ART. 1.
ORGANIZATORII PROGRAMULUI DE FIDELIZARE
Organizatorul
programului de fidelizare Rehau Rewards este SC Rehau Polymer SRL, cu sediul
social în Str. Sergent Nutu Ion nr. 44, ONE Cotroceni Park, Cladirea B,
et. 6, 050762, sector 5, Bucuresti număr de ordine în Registrul Comerțului
București J23/2380/2002, Cod de înregistrare fiscală R010433087.
Programul
este derulat prin intermediul Create Direct, str. Siriului 42-46, et. 3, sector
1, București, care a fost desemnat ca prestator de servicii pentru activitățile
logistice necesare programului.
Termenii
și condițiile prezentului regulament, așa cum sunt prezentate mai jos, sunt
obligatorii pentru toți participanții la programul de fidelizare. Organizatorul
își rezervă dreptul, în cazuri excepționale, de a modifica Regulamentul și de a
informa publicul cu privire la aceste modificări.
ART. 2.
DURATA ȘI DOMENIUL DE APLICARE A PROGRAMULUI
Programul
de fidelizare Rehau Rewards va fi organizat și se va desfășura în perioada 1
ianuarie 2024 -– 31 decembrie 2024 ("“Durata programului"”) prin
intermediul distribuitorilor autorizați Rehau.
ART. 3.
MĂRCILE ȘI PRODUSELE PARTICIPANTE
În
cadrul Programului participă (denumite în continuare "“Produse
participante"”) toate produsele și serviciile de construcții
comercializate de Rehau Polymer în România din gama RAUTITAN, RAUTHERM ,
RAUSILENTO, FASTLOC, RAILFIX, NEA SMART, RAUBASIC.
ART. 4.
DREPTUL DE PARTICIPARE
Are
dreptul de a participa la program orice persoană juridică înregistrată în
România, care are sau isi creeaza un cont pe site-ul https://rewards.rehau.ro/
în perioada campaniei. Angajații companiilor inscrise in program și persoanle
fizice nu au dreptul de a participa la campanie. Conturile participanților sunt
create pe baza datelor declarate de fiecare participant: fie în momentul
contactării telefonice din partea Organizatorului, fie în formularul de
înregistrare pe care îl pot accesa și completa gratuit pe site-ul
https://rewards.rehau.ro/. Fiecare participant care și-a creat un cont este
considerat ca fiind înscris în program, indiferent dacă folosește sau nu contul
respectiv. Organizatorii și alte companii implicate în organizarea și derularea
programului de fidelizare nu pot participa. Participarea la acest program este
considerată ca fiind o acceptare deplină și voluntară a prevederilor
prezentului regulament. Dreptul de participare aparține exclusiv persoanei
juridice care îndeplinește condițiile impuse de Regulament.
ART. 5.
MODUL de desfasurare al programului
În acest
program de fidelizare vor fi luate în considerare toate achizițiile de
produse participante în program, de la distribuitorii autorizați ai SC
Rehau Polymer SRL, în perioada 1 octombrie 2021 - 31 decembrie 2024, inclusiv.
Participanții se vor putea înscrie în program prin crearea unui cont pe site-ul
https://rewards.rehau.ro/. Contul de participant poate fi creat accesând
https://rewards.rehau.ro/ și completând formularul de înregistrare.
Participantul va primi un e-mail de confirmare a înregistrării. Participantul
trebuie să acceseze linkul din e-mail pentru activarea contului, pe baza căruia
va desfășura toate activitățile din program. Din momentul primirii datelor și
până la momentul aprobării unui cont pentru un participant, Organizatorul are
la dispoziție maximum 10 zile lucrătoare. Participantul va primi un e-mail prin
care va fi informat că i-a fost aprobat contul. Utilizatorul va accesa site-ul
https://rewards.rehau.ro/ și se va autentifica în contul creat pe site folosind
adresa de e-mail și parola completate în formularul de înscriere. După
conectarea la cont, utilizatorul va putea efectua următoarele activități:
-înregistrează
achizițiile efectuate;
-încărcarea
facturii în termen de maximum 3 luni de la data achiziției; utilizatorul este
obligat să acopere datele de pe factură privind cantitatea și prețul unitar
pentru produsele REHAU și este recomandat ca utilizatorul sa acopere toate
informațiile privind produsele non-REHAU. Trebuie să rămână vizibile doar
denumirile produselor achiziționate și valoarea totală a fiecărui produs REHAU.
-pentru
a comanda premii;
-verificarea
soldului contului;
-verificați
numărul de puncte, starea comenzii în cont, pe site;
-pentru
a solicita orice alte informații la Infoline/Livechat.
Pe
durata programului, participanții care achiziționează produsele participante de
la distribuitorii autorizați SC Rehau Polymer SRL vor primi un anumit număr de
puncte în funcție de statusul lor pe platformă, după cum urmează:
-Participanții
(Partner) vor primi 1 punct pentru achizițiile de produse REHAU participante în
valoare de 100 de lei
-IP
(Important Partner) participanții vor primi 1 punct pentru achizițiile de
produse REHAU participante în valoare de 50 de lei
-VIP
(Very Important Partner) participanții vor primi 1 punct pentru achiziții de
produse REHAU participante în valoare de 33 lei.
La
înscrierea în program, toți participanții vor avea statutul P.
Pentru
fiecare participant la program, REHAU va stabili un potențial și un factor de
penetrare.
Potențialul
este calculat în funcție de cifra de afaceri a companiei în anul precedent.
Până la 1 iunie 2024 se va utiliza cifra de afaceri raportată în 2023, iar la 1
iunie va fi actualizată cu cifra de afaceri din 2023. Cifra de afaceri va fi
actualizată în fiecare an la 1 iunie. Potențialul reprezintă 10% din cifra de
afaceri a societății.
În cazul
în care valoarea facturilor aprobate în cadrul programului REHAU este mai mică
de 10% din potențialul unei companii, atunci compania va avea statutul de
Partener (P).
În cazul
în care valoarea facturilor aprobate în cadrul programului REHAU este cuprinsă
între 10-40% din valoarea potențialului unei companii, atunci compania va avea
statutul de Partener important (IP).
În cazul
în care valoarea facturilor aprobate în cadrul programului REHAU va fi mai mare
de 40% din valoarea potențialului unei companii, atunci compania va avea
statutul de Partener foarte important (VIP).
La
înscrierea în program, toți participanții vor avea statutul P. În cazul în care
participantul a înscris deja facturi în program, după ce prima factură a fost
aprobată, în funcție de valoarea facturilor aprobate în ultimele 12 facturi,
participantul va fi încadrat în unul dintre tipurile de partener P, IP, VIP.
În cazul
în care participantul este nou în program, atunci va fi de tip P până când va
ajunge la o penetrare de 10% pentru a deveni un partener de tip IP. Dacă în
ultimele 12 luni, un participant nu înregistrează in program o valoare a
facturilor suficienta pentru a-și menține penetrarea pentru statutul IP, acesta
va avea 3 luni de grație pentru a adăuga facturi și a-și menține penetrarea. În
cazul în care valoarea facturilor înregistrate nu este suficienta,
participantul va fi retrogradat la statutul P.
Dacă
participantul atinge o rată de penetrare mai mare de 40%, acesta va deveni
partener VIP. Dacă în ultimele 12 luni, un participant nu introduce suficiente
facturi pentru a-și menține penetrarea pentru statutul VIP, acesta va avea 3
luni de grație pentru a adăuga facturi și a-și menține penetrarea. În cazul în
care valoarea de facturilor introduse nu este suficienta, participantul va fi
retrogradat la statutul P sau IP, în funcție de penetrația atinsă.
Pentru a
primi puncte pentru produsele achiziționate, participanții trebuie:
-să
acceseze contul creat pe https://rewards.rehau.ro/ ;
-să
completeze formularul de pe https://rewards.rehau.ro/invoice-upload cu
următoarele informații: numărul facturii, data facturii, dealer (furnizorul
care apare pe factură);
-dacă
numele clientului de pe factură difera de numele persoanei juridice posesoare a
contului, la încărcarea facturii, utilizatorul trebuie să bifeze căsuța pentru
a declara pe propria răspundere că lucrarea a fost efectuată de către
utilizatorul care încarcă factura;
-să
încarce factura pe site în termen de maximum 3 luni de la data achiziției;
-punctele
acumulate de către participanți vor fi creditate în contul fiecărui participant
în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la primirea dovezii de achiziție a
produselor participante la program de la distribuitorii autorizați. Punctele
pot fi utilizate în magazinul virtual disponibil pe site-ul
https://rewards.rehau.ro/.
Pe
măsură ce se optează pentru anumite premii, valoarea punctelor aferente
produselor pentru care s-a optat se scade din punctajul total al
participantului.
Premiile
alese de către participanții la magazinul virtual pe baza punctelor acumulate
vor fi expediate exclusiv la sediul social al participantului (orice altă
destinație de livrare trebuie aprobată în scris de către proprietarul sau
directorul general al participantului), în termen de maximum 30 de zile
lucrătoare de la data plasării comenzii. Lista premiilor va fi disponibilă
online la adresa https://rewards.rehau.ro/.
Lista de
premii poate suferi modificări în funcție de disponibilitatea produselor și de
prețul acestora.
Punctele
acumulate aferente facturilor emise în 2023 și punctele promoționale acumulate
în cursul anului 2023 și neutilizate până la 31 decembrie 2024 vor fi reportate
în 2024, dar nu mai târziu de 31 martie 2024.
Punctele
câștigate de un participant în cursul unei luni și care nu sunt folosite în
luna respectivă vor fi reportate în lunile următoare până la epuizare, dar nu
mai târziu de 31 martie 2025. După această dată, punctele neutilizate devin
nule.
Orice
premiu livrat unui participant poate fi supus impozitului pe venit sau altor
impozite aplicabile. Participantul se angajează să respecte toate
reglementările fiscale aplicabile în acest sens.
ART. 6.
CONDIȚII DE VALIDARE
Pentru
ca un participant să fie eligibil să participe la acest program și să primească
premiile disponibile, participantul trebuie să îndeplinească următoarele
condiții:
a) Să
îndeplinească toate condițiile privind dreptul de participare, așa cum sunt
precizate la art. 4 din Regulament;
b) Să
achiziționeze în perioada programului produsele participante la program de la
distribuitorii autorizați ai SC Rehau Polymer SRL
c) Să
înregistreze facturile doveditoare ale achiziției produselor participante în
termen de maxim 3 luni de la data achiziției,
d) Să
acumuleze puncte prin înregistrarea în program până la data de 31.03.2024 a
facturilor care dovedesc achiziționarea produselor participante și care sunt
emise exclusiv în termen de 3 luni înainte.
e) Să
utilizeze punctele acumulate aferente facturilor emise în anul 2024 și punctele
promoționale acumulate în anul 2024 prin comanda de produse până la data de
31.03.2025, din magazinul online http://rewards.rehau.ro.
ART. 7.
PREMII PROMOȚIONALE
Lista
premiilor va fi disponibilă pe toată perioada campaniei pe site-ul
https://rewards.rehau.ro/, în secțiunea Catalog. Lista de premii si numarul de
puncte aferente unui premiu poate suferi modificări în funcție de
disponibilitatea premiilor în stocurile furnizorilor. Numărul total de premii
va fi estimat la sfârșitul perioadei promoționale, în funcție de numărul de
participanți care îndeplinesc condițiile de câștig și de numărul de premii
revendicate.
ART. 8.
LIMITELE RĂSPUNDERII ORGANIZATORULUI
Organizatorul
programului de fidelizare nu își asumă nicio răspundere, inclusiv, dar fără a
se limita la, următoarele:
8.1.
Pierderi sau întârzieri ale înscrierilor pe site-ul web din cauza (de exemplu,
dar fără a se limita la) defecțiunilor tehnice care nu depind de controlul
organizatorului;
8.2.
Situații în care Participanții introduc date incorecte pe site-ul web sau
achiziționează produse sau servicii de la distribuitori Rehau neautorizați sau
produse care nu participă la Program.
8.3.
Pierderi, întârzieri sau orice alte probleme în înregistrarea în Campanie
cauzate de furnizorul de internet sau de conexiunea la internet a persoanei
care dorește să se înregistreze în Campanie;
8.4.
Întreruperi/întreruperi neanunțate ale furnizorului de internet sau blocarea
accesului intern din cauza congestiei rețelei în perioadele de trafic intens;
8.5.
Situații în care consumatorii achiziționează în perioada programului produse
care nu participă la program sau de la distribuitori neautorizați;
8.6.
Responsabilitatea de a remedia defectele de orice fel pe care le pot avea
articolele care constituie premiile. Produsele vor fi însoțite de certificate
de garanție, iar orice solicitare de reparație va fi adresată de către
participant direct furnizorului produsului respectiv, în conformitate cu
termenii și condițiile din certificatul de garanție emis de furnizorul
respectiv.
8.7.
Situații în care premiul ales de un participant nu se mai află în stocul
furnizorului la momentul comenzii.
8.8.
Câștigătorii premiilor nu pot opta pentru primirea sumei în bani sau a altei
valori a premiului sau să solicite modificări ale caracteristicilor tehnice ale
produselor.
Art. 9
FORȚA MAJORĂ
În
sensul prezentului Regulament, prin forță majoră se înțelege orice eveniment
care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator,
inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa
și a cărui apariție face ca Organizatorul să nu-și poată îndeplini obligațiile
care îi revin în temeiul Regulamentului. În cazul în care o situație de forță
majoră sau un caz fortuit împiedică sau întârzie, în totalitate sau parțial,
executarea Regulamentului și continuarea programului de fidelizare,
Organizatorul este exonerat de răspundere pentru îndeplinirea obligațiilor sale
pentru perioada în care această îndeplinire este împiedicată sau întârziată. În
cazul în care Organizatorul invocă forța majoră sau circumstanțe fortuite,
acesta este obligat să notifice participanților existența acestora în termen de
5 zile lucrătoare de la apariția lor.
În
sensul prezentului regulament, următoarele evenimente, printre altele,
constituie cazuri fortuite:
a)
Pierderea bazelor de date;
b)
Deteriorarea sistemului informatic de stocare a datelor și de atribuire a
premiilor;
c) Erori
de imprimare, inclusiv cele cauzate de erori umane;
d)
Încercări de fraudare a mecanismului de fidelizare prin mijloace electronice
sau de altă natură;
e) Orice
reglementare care ar putea intra în vigoare după intrarea în vigoare a
regulamentului și care ar putea interzice sau modifica termenii acestuia.
Art. 10.
LITIGII ȘI FRAUDĂ
În cazul
în care apar litigii între Organizator și Participanții la Campanie, aceștia
din urmă vor încerca să le rezolve în primul rând pe cale amiabilă.
Organizatorul nu își asumă nicio răspundere și nu va fi parte în niciun litigiu
privind drepturile de proprietate asupra facturilor fiscale care dovedesc
achiziționarea produselor participante la promoție. Organizatorul este
îndreptățit să ia toate măsurile necesare în cazul oricărei tentative de
fraudare a sistemului, abuzuri sau orice altă încercare care ar putea afecta
imaginea sau costurile acestui program.
Art. 11.
REGULI DE PROMOVARE
Regulile
de participare/expediere sunt disponibile gratuit pentru întreaga perioadă de
derulare a programului de fidelizare pentru orice solicitant pe site-ul
https://rewards.rehau.ro/.
Art. 12.
ÎNCETAREA PROMOȚIEI
Prezenta
Campanie poate fi reziliată în cazul apariției unui eveniment care constituie
un caz de forță majoră sau caz fortuit sau în cazul modificării cadrului
legislativ, astfel încât organizarea și desfășurarea concursului cu caracter
promoțional să necesite o creștere a bugetului alocat acestui proiect sau să nu
mai fie permisă de lege.
Art. 13.
DIVERSE
Orice participant care
dorește să reclame organizatorilor fapte legate de desfășurarea campaniei este
încurajat să contacteze organizatorul REHAU Polymer imediat după ce a observat
faptul pentru care dorește să se plângă la adresa Str. Sergent Nutu Ion
nr. 44, ONE Cotroceni Park, Cladirea B, et. 6, 050762, sector 5, Bucuresti,
e-mail
contact@rewards-rehau.com.
Engineering progress
Enhancing lives