Valabil
de la 01.01.2023
ART. 1. ORGANIZATORII PROGRAMULUI DE
FIDELIZARE
Organizatorul programului de fidelizare Rehau Rewards este SC Rehau Polymer SRL, cu sediul social în Str. Sergent Nutu Ion nr. 44, ONE Cotroceni Park, Cladirea B, et. 6, 050762, sector 5, Bucuresti număr de ordine în Registrul Comerțului București J23/2380/2002, Cod de înregistrare fiscală R010433087.
Programul este derulat prin intermediul Create Direct, str. Siriului 42-46, et. 3, sector 1, București, care a fost desemnat ca prestator de servicii pentru activitățile logistice necesare programului.
Termenii și condițiile prezentului regulament, așa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toți participanții la programul de fidelizare. Organizatorul își rezervă dreptul, în cazuri excepționale, de a modifica Regulamentul și de a informa publicul cu privire la aceste modificări.
ART. 2. DURATA ȘI DOMENIUL DE APLICARE A
PROGRAMULUI
Programul de fidelizare Rehau Rewards va fi
organizat și se va desfășura în perioada 1 ianuarie 2023 -– 31 decembrie 20223 ("“Durata programului"”) prin intermediul distribuitorilor autorizați
Rehau.
ART. 3. MĂRCILE ȘI PRODUSELE
PARTICIPANTE
În cadrul Programului participă (denumite
în continuare "“Produse participante"”) toate produsele și serviciile
de construcții comercializate de Rehau Polymer în România din gama RAUTITAN,
RAUPIANO, RAUTHERM SPEED, RE.GUARD, RE.FINE, RE.SOURCE.
ART. 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
Are dreptul de a participa la program orice
persoană juridică înregistrată în România, care are sau isi creeaza un cont pe
site-ul https://rewards.rehau.ro/ în perioada campaniei. Angajații companiilor
inscrise in program și persoanle fizice nu au dreptul de a participa la
campanie. Conturile participanților sunt create pe baza datelor declarate de
fiecare participant: fie în momentul contactării telefonice din partea Organizatorului,
fie în formularul de înregistrare pe care îl pot accesa și completa gratuit pe
site-ul https://rewards.rehau.ro/. Fiecare participant care și-a creat un cont
este considerat ca fiind înscris în program, indiferent dacă folosește sau nu contul
respectiv. Organizatorii și alte companii implicate în organizarea și derularea
programului de fidelizare nu pot participa. Participarea la acest program este
considerată ca fiind o acceptare deplină și voluntară a prevederilor
prezentului regulament. Dreptul de participare aparține exclusiv persoanei
juridice care îndeplinește condițiile impuse de Regulament.
ART. 5. MODUL de desfasurare al
programului
În acest program de fidelizare vor fi luate
în considerare toate achizițiile de produse
participante în program, de la distribuitorii autorizați ai SC Rehau
Polymer SRL, în perioada 1 octombrie 2021 - 31 decembrie 2023, inclusiv.
Participanții se vor putea înscrie în program prin crearea unui cont pe site-ul
https://rewards.rehau.ro/. Contul de participant poate fi creat accesând
https://rewards.rehau.ro/ și completând formularul de înregistrare.
Participantul va primi un e-mail de confirmare a înregistrării. Participantul
trebuie să acceseze linkul din e-mail pentru activarea contului, pe baza căruia
va desfășura toate activitățile din program. Din momentul primirii datelor și
până la momentul aprobării unui cont pentru un participant, Organizatorul are
la dispoziție maximum 10 zile lucrătoare. Participantul va primi un e-mail prin
care va fi informat că i-a fost aprobat contul. Utilizatorul va accesa site-ul
https://rewards.rehau.ro/ și se va autentifica în contul creat pe site folosind
adresa de e-mail și parola completate în formularul de înscriere. După
conectarea la cont, utilizatorul va putea efectua următoarele activități:
-înregistrează achizițiile efectuate;
-încărcarea facturii în termen de maximum 3
luni de la data achiziției; utilizatorul este obligat să acopere datele de pe
factură privind cantitatea și prețul unitar pentru produsele REHAU și toate
informațiile privind produsele non-REHAU. Trebuie să rămână vizibile doar
denumirile produselor achiziționate și valoarea totală a fiecărui produs REHAU.
-pentru a comanda premii;
-verificarea soldului contului;
-verificați numărul de puncte, starea
comenzii în cont, pe site;
-pentru a solicita orice alte informații la
Infoline/Livechat.
Pe durata programului, participanții care
achiziționează produsele participante de la distribuitorii autorizați SC Rehau
Polymer SRL vor primi un anumit număr de puncte în funcție de statusul lor pe
platformă, după cum urmează:
-Participanții (Partner) vor primi 1 punct
pentru achizițiile de produse REHAU participante în valoare de 100 de lei
-IP (Important Partner) participanții vor
primi 1 punct pentru achizițiile de produse REHAU participante în valoare de 50
de lei
-VIP (Very Important Partner) participanții
vor primi 1 punct pentru achiziții de produse REHAU participante în valoare de
33 lei.
La înscrierea în program, toți participanții
vor avea statutul P.
Pentru fiecare participant la program,
REHAU va stabili un potențial și un factor de penetrare.
Potențialul este calculat în funcție de
cifra de afaceri a companiei în anul precedent. Până la 1 iunie 2023 se va
utiliza cifra de afaceri raportată în 2021, iar la 1 iunie va fi actualizată cu
cifra de afaceri din 2022. Cifra de afaceri va fi actualizată în fiecare an la
1 iunie. Potențialul reprezintă 10% din cifra de afaceri a societății.
În cazul în care valoarea facturilor
aprobate în cadrul programului REHAU este mai mică de 10% din potențialul unei
companii, atunci compania va avea statutul de Partener (P).
În cazul în care valoarea facturilor
aprobate în cadrul programului REHAU este cuprinsă între 10-40% din valoarea potențialului
unei companii, atunci compania va avea statutul de Partener important (IP).
În cazul în care valoarea facturilor
aprobate în cadrul programului REHAU va fi mai mare de 40% din valoarea
potențialului unei companii, atunci compania va avea statutul de Partener
foarte important (VIP).
La înscrierea în program, toți
participanții vor avea statutul P. În cazul în care participantul a înscris
deja facturi în program, după ce prima factură a fost aprobată, în funcție de
valoarea facturilor aprobate în ultimele 12 facturi, participantul va fi
încadrat în unul dintre tipurile de partener P, IP, VIP.
În cazul în care participantul este nou în
program, atunci va fi de tip P până când va ajunge la o penetrare de 10% pentru
a deveni un partener de tip IP. Dacă în ultimele 12 luni, un participant nu
înregistrează in program o valoare a facturilor suficienta pentru a-și menține
penetrarea pentru statutul IP, acesta va avea 3 luni de grație pentru a adăuga
facturi și a-și menține penetrarea. În cazul în care valoarea facturilor
înregistrate nu este suficienta, participantul va fi retrogradat la statutul P.
Dacă participantul atinge o rată de
penetrare mai mare de 40%, acesta va deveni partener VIP. Dacă în ultimele 12
luni, un participant nu introduce suficiente facturi pentru a-și menține
penetrarea pentru statutul VIP, acesta va avea 3 luni de grație pentru a adăuga
facturi și a-și menține penetrarea. În cazul în care valoarea de facturilor
introduse nu este suficienta, participantul va fi retrogradat la statutul P sau
IP, în funcție de penetrația atinsă.
Pentru a primi puncte pentru produsele
achiziționate, participanții trebuie:
-să acceseze contul creat pe
https://rewards.rehau.ro/ ;
-să completeze formularul de pe
https://rewards.rehau.ro/invoice-upload cu următoarele informații: numărul
facturii, data facturii, dealer (furnizorul care apare pe factură);
-dacă numele clientului de pe factură
difera de numele persoanei juridice posesoare a contului, la încărcarea
facturii, utilizatorul trebuie să bifeze căsuța pentru a declara pe propria
răspundere că lucrarea a fost efectuată de către utilizatorul care încarcă
factura;
-să încarce factura pe site în termen de
maximum 3 luni de la data achiziției;
-punctele acumulate de către participanți
vor fi creditate în contul fiecărui participant în termen de maxim 5 zile
lucrătoare de la primirea dovezii de achiziție a produselor participante la
program de la distribuitorii autorizați. Punctele pot fi utilizate în magazinul
virtual disponibil pe site-ul https://rewards.rehau.ro/.
Pe măsură ce se optează pentru anumite
premii, valoarea punctelor aferente produselor pentru care s-a optat se scade
din punctajul total al participantului.
Premiile alese de către participanții la
magazinul virtual pe baza punctelor acumulate vor fi expediate exclusiv la
sediul social al participantului (orice altă destinație de livrare trebuie
aprobată în scris de către proprietarul sau directorul general al
participantului), în termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la data
plasării comenzii. Lista premiilor va fi disponibilă online la adresa
https://rewards.rehau.ro/.
Lista de premii poate suferi modificări în
funcție de disponibilitatea produselor și de prețul acestora.
Punctele acumulate aferente facturilor
emise în 2023 și punctele promoționale acumulate în cursul anului 2023 și
neutilizate până la 31 decembrie 2023 vor fi reportate în 2024, dar nu mai
târziu de 31 martie 2024.
Punctele câștigate de un participant în
cursul unei luni și care nu sunt folosite în luna respectivă vor fi reportate
în lunile următoare până la epuizare, dar nu mai târziu de 31 martie 2024. După
această dată, punctele neutilizate devin nule.
Orice premiu livrat unui participant poate
fi supus impozitului pe venit sau altor impozite aplicabile. Participantul se
angajează să respecte toate reglementările fiscale aplicabile în acest sens.
ART. 6. CONDIȚII DE VALIDARE
Pentru ca un participant să fie eligibil să
participe la acest program și să primească premiile disponibile, participantul
trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
a) Să îndeplinească toate condițiile
privind dreptul de participare, așa cum sunt precizate la art. 4 din
Regulament;
b) Să achiziționeze în perioada programului
produsele participante la program de la distribuitorii autorizați ai SC Rehau
Polymer SRL
c) Să înregistreze facturile doveditoare
ale achiziției produselor participante în termen de maxim 3 luni de la data
achiziției,
d) Să acumuleze puncte prin înregistrarea
în program până la data de 31.03.2023 a facturilor care dovedesc achiziționarea
produselor participante și care sunt emise exclusiv în termen de 3 luni
înainte.
e) Să utilizeze punctele acumulate aferente
facturilor emise în anul 2023 și punctele promoționale acumulate în anul 2023 prin comanda de produse până la data de 31.03.2024, din magazinul online
http://rewards.rehau.ro.
ART. 7. PREMII PROMOȚIONALE
Lista premiilor va fi disponibilă pe toată
perioada campaniei pe site-ul https://rewards.rehau.ro/, în secțiunea Catalog.
Lista de premii si numarul de puncte aferente unui premiu poate suferi
modificări în funcție de disponibilitatea premiilor în stocurile furnizorilor.
Numărul total de premii va fi estimat la sfârșitul perioadei promoționale, în
funcție de numărul de participanți care îndeplinesc condițiile de câștig și de
numărul de premii revendicate.
ART. 8. LIMITELE RĂSPUNDERII
ORGANIZATORULUI
Organizatorul programului de fidelizare nu
își asumă nicio răspundere, inclusiv, dar fără a se limita la, următoarele:
8.1. Pierderi sau întârzieri ale
înscrierilor pe site-ul web din cauza (de exemplu, dar fără a se limita la)
defecțiunilor tehnice care nu depind de controlul organizatorului;
8.2. Situații în care Participanții
introduc date incorecte pe site-ul web sau achiziționează produse sau servicii
de la distribuitori Rehau neautorizați sau produse care nu participă la
Program.
8.3. Pierderi, întârzieri sau orice alte
probleme în înregistrarea în Campanie cauzate de furnizorul de internet sau de
conexiunea la internet a persoanei care dorește să se înregistreze în Campanie;
8.4. Întreruperi/întreruperi neanunțate ale
furnizorului de internet sau blocarea accesului intern din cauza congestiei
rețelei în perioadele de trafic intens;
8.5. Situații în care consumatorii
achiziționează în perioada programului produse care nu participă la program sau
de la distribuitori neautorizați;
8.6.
Responsabilitatea de a remedia defectele de orice fel pe care le pot
avea articolele care constituie premiile. Produsele vor fi însoțite de
certificate de garanție, iar orice solicitare de reparație va fi adresată de
către participant direct furnizorului produsului respectiv, în conformitate cu
termenii și condițiile din certificatul de garanție emis de furnizorul
respectiv.
8.7. Situații în care premiul ales de un
participant nu se mai află în stocul furnizorului la momentul comenzii.
8.8. Câștigătorii premiilor nu pot opta
pentru primirea sumei în bani sau a altei valori a premiului sau să solicite
modificări ale caracteristicilor tehnice ale produselor.
Art. 9 FORȚA MAJORĂ
În sensul prezentului Regulament, prin
forță majoră se înțelege orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat
sau prevăzut de către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din
motive independente de voința sa și a cărui apariție face ca Organizatorul să
nu-și poată îndeplini obligațiile care îi revin în temeiul Regulamentului. În
cazul în care o situație de forță majoră sau un caz fortuit împiedică sau
întârzie, în totalitate sau parțial, executarea Regulamentului și continuarea
programului de fidelizare, Organizatorul este exonerat de răspundere pentru
îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire este
împiedicată sau întârziată. În cazul în care Organizatorul invocă forța majoră
sau circumstanțe fortuite, acesta este obligat să notifice participanților
existența acestora în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția lor.
În sensul prezentului regulament,
următoarele evenimente, printre altele, constituie cazuri fortuite:
a) Pierderea bazelor de date;
b) Deteriorarea sistemului informatic de
stocare a datelor și de atribuire a premiilor;
c) Erori de imprimare, inclusiv cele
cauzate de erori umane;
d) Încercări de fraudare a mecanismului de
fidelizare prin mijloace electronice sau de altă natură;
e) Orice reglementare care ar putea intra
în vigoare după intrarea în vigoare a regulamentului și care ar putea interzice
sau modifica termenii acestuia.
Art. 10. LITIGII ȘI FRAUDĂ
În cazul în care apar litigii între
Organizator și Participanții la Campanie, aceștia din urmă vor încerca să le
rezolve în primul rând pe cale amiabilă. Organizatorul nu își asumă nicio
răspundere și nu va fi parte în niciun litigiu privind drepturile de
proprietate asupra facturilor fiscale care dovedesc achiziționarea produselor
participante la promoție. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile
necesare în cazul oricărei tentative de fraudare a sistemului, abuzuri sau
orice altă încercare care ar putea afecta imaginea sau costurile acestui
program.
Art. 11. REGULI DE PROMOVARE
Regulile de participare/expediere sunt
disponibile gratuit pentru întreaga perioadă de derulare a programului de
fidelizare pentru orice solicitant pe site-ul https://rewards.rehau.ro/.
Art. 12. ÎNCETAREA PROMOȚIEI
Prezenta Campanie poate fi reziliată în
cazul apariției unui eveniment care constituie un caz de forță majoră sau caz
fortuit sau în cazul modificării cadrului legislativ, astfel încât organizarea
și desfășurarea concursului cu caracter promoțional să necesite o creștere a
bugetului alocat acestui proiect sau să nu mai fie permisă de lege.
Art. 13. DIVERSE
Orice participant care dorește să reclame organizatorilor fapte legate de desfășurarea campaniei este încurajat să contacteze organizatorul REHAU Polymer imediat după ce a observat faptul pentru care dorește să se plângă la adresa Str. Sergent Nutu Ion nr. 44, ONE Cotroceni Park, Cladirea B, et. 6, 050762, sector 5, Bucuresti, e-mail contact@rewards-rehau.com.
Engineering progress
Enhancing lives