Regulament Campanie REHAU Rewards
Valabil de la 01.01.2025
ART. 1. ORGANIZATORII PROGRAMULUI DE FIDELIZARE
Organizatorul programului de fidelizare Rehau Rewards este
SC Rehau Polymer SRL, cu sediul social în Str. Sergent Nutu Ion nr. 44,
ONE Cotroceni Park, Cladirea B, et. 6, 050762, sector 5, Bucuresti număr de
ordine în Registrul Comerțului București J23/2380/2002, Cod de înregistrare
fiscală R010433087.
Programul este derulat prin intermediul Create Direct, str.
Siriului 42-46, et. 3, sector 1, București, care a fost desemnat ca prestator
de servicii pentru activitățile logistice necesare programului.
Termenii și condițiile prezentului regulament, așa cum sunt
prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toți participanții la programul de
fidelizare. Organizatorul își rezervă dreptul, în cazuri excepționale, de a
modifica Regulamentul și de a informa publicul cu privire la aceste modificări.
ART. 2. DURATA ȘI DOMENIUL DE APLICARE A PROGRAMULUI
Programul de fidelizare Rehau Rewards va fi organizat și se
va desfășura în perioada 1 ianuarie 2025 -– 31 decembrie 2025 ("“Durata
programului"”) prin intermediul distribuitorilor autorizați Rehau.
ART. 3. MĂRCILE ȘI PRODUSELE PARTICIPANTE
În cadrul Programului participă (denumite în continuare
"“Produse participante"”) toate produsele și serviciile de
construcții comercializate de Rehau Polymer în România din gama RAUTITAN,
RAUTHERM , RAUSILENTO, FASTLOC, RAILFIX, NEA SMART, RAUBASIC.
ART. 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
Are dreptul de a participa la program orice persoană
juridică înregistrată în România, care are sau isi creeaza un cont pe site-ul https://rewards.rehau.ro/ în perioada campaniei. Angajații companiilor
inscrise in program și persoanle fizice nu au dreptul de a participa la
campanie. Conturile participanților sunt create pe baza datelor declarate de
fiecare participant: fie în momentul contactării telefonice din partea
Organizatorului, fie în formularul de înregistrare pe care îl pot accesa și
completa gratuit pe site-ul https://rewards.rehau.ro/. Fiecare participant care
și-a creat un cont este considerat ca fiind înscris în program, indiferent dacă
folosește sau nu contul respectiv. Organizatorii și alte companii implicate în
organizarea și derularea programului de fidelizare nu pot participa.
Participarea la acest program este considerată ca fiind o acceptare deplină și
voluntară a prevederilor prezentului regulament. Dreptul de participare
aparține exclusiv persoanei juridice care îndeplinește condițiile impuse de
Regulament.
ART. 5. MODUL de desfasurare al programului
În acest program de fidelizare vor fi luate în considerare
toate achizițiile de produse participante în program, de la
distribuitorii autorizați ai SC Rehau Polymer SRL, în perioada 1 octombrie 2021
- 31 decembrie 2025, inclusiv.
Participanții se vor putea înscrie în program prin crearea
unui cont pe site-ul https://rewards.rehau.ro/. Contul de participant poate fi
creat accesând https://rewards.rehau.ro/ și completând formularul de
înregistrare. Participantul va primi un e-mail de confirmare a înregistrării.
Participantul trebuie să acceseze linkul din e-mail pentru activarea contului,
pe baza căruia va desfășura toate activitățile din program.
Din momentul primirii
datelor și până la momentul aprobării unui cont pentru un participant,
Organizatorul are la dispoziție maximum 10 zile lucrătoare. Participantul va
primi un e-mail prin care va fi informat că i-a fost aprobat contul.
Utilizatorul va accesa site-ul https://rewards.rehau.ro/ și se va autentifica
în contul creat pe site folosind adresa de e-mail și parola completate în
formularul de înscriere.
Pe durata programului, participanții care achiziționează
produsele participante de la distribuitorii autorizați SC Rehau Polymer SRL vor
primi un anumit număr de puncte în funcție de statusul lor pe platformă, după
cum urmează:
-P (Partner) vor primi 1 punct pentru achizițiile de
produse REHAU participante în valoare de 100 de lei
-IP (Important Partner) participanții vor primi 1 punct
pentru achizițiile de produse REHAU participante în valoare de 50 de lei
-VIP (Very Important Partner) participanții vor primi
1 punct pentru achiziții de produse REHAU participante în valoare de 33 lei.
La înscrierea în program, toți participanții vor avea
statutul P.
Pentru fiecare participant la program, REHAU va stabili un potențial
și un factor de penetrare.
Potențialul este calculat în funcție de cifra de afaceri a
companiei în anul precedent. Până la 1 iunie 2025 se va utiliza cifra de
afaceri raportată în 2024, iar la 1 iunie va fi actualizată cu cifra de afaceri
din 2024. Cifra de afaceri va fi actualizată în fiecare an la 1 iunie.
Potențialul reprezintă 10% din cifra de afaceri a societății.
În cazul în care valoarea facturilor aprobate în cadrul
programului REHAU este mai mică de 10% din potențialul unei companii, atunci
compania va avea statutul de Partener (P).
În cazul în care valoarea facturilor aprobate în cadrul
programului REHAU este cuprinsă între 10-40% din valoarea potențialului unei
companii, atunci compania va avea statutul de Partener important (IP).
În cazul în care valoarea facturilor aprobate în cadrul
programului REHAU va fi mai mare de 40% din valoarea potențialului unei
companii, atunci compania va avea statutul de Partener foarte important
(VIP).
După prima factură aprobată, în funcție de valoarea
facturilor aprobate în ultimele 12 luni, participantul va fi încadrat într-una
din categoriile P, IP sau VIP.
Dacă participantul este nou, va rămâne în statutul P
până când va atinge o penetrare de 10%, devenind IP. Dacă în ultimele 12
luni nu înregistrează suficiente facturi pentru a-și menține statutul de IP, va
avea un termen de grație de 3 luni pentru a adăuga facturi. În caz
contrar, va fi retrogradat la statutul de P.
Dacă participantul depășește o penetrare de 40%, va deveni VIP.
Dacă în 12 luni nu menține această penetrare, va avea tot 3 luni de grație
pentru a adăuga facturi. În caz contrar, va fi retrogradat la P sau IP,
în funcție de penetrarea atinsă.
Pentru a primi puncte pentru produsele achiziționate,
participanții trebuie:
-să acceseze contul creat pe https://rewards.rehau.ro/ ;
-să completeze formularul de pe https://rewards.rehau.ro/invoice-upload
cu următoarele informații: numărul
facturii, data facturii, dealer (furnizorul care apare pe factură);
-dacă numele clientului de pe factură difera de numele
persoanei juridice posesoare a contului, la încărcarea facturii, utilizatorul
trebuie să bifeze căsuța pentru a declara pe propria răspundere că lucrarea a
fost efectuată de către utilizatorul care încarcă factura;
-să încarce factura pe site în termen de maximum 3 luni
de la data achiziției;
-punctele acumulate de către participanți vor fi creditate
în contul fiecărui participant în termen de maxim 5 zile lucrătoare de
la primirea dovezii de achiziție a produselor participante la program de la
distribuitorii autorizați.
Punctele pot fi
utilizate în magazinul virtual disponibil pe site-ul https://rewards.rehau.ro/ .
Pe măsură ce se optează pentru anumite premii, valoarea
punctelor aferente produselor pentru care s-a optat se scade din punctajul
total al participantului.
Premiile alese de către participanții la magazinul virtual
pe baza punctelor acumulate vor fi expediate exclusiv la sediul social al
participantului (orice altă destinație de livrare trebuie aprobată în scris
de către proprietarul sau directorul general al participantului), în termen de
maximum 30 de zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Lista
premiilor va fi disponibilă online la adresa https://rewards.rehau.ro/
.
Lista de premii poate suferi modificări în funcție de
disponibilitatea produselor și de prețul acestora.
Punctele acumulate aferente facturilor emise în 2024 și
punctele promoționale acumulate în cursul anului 2024 și neutilizate până la 31
decembrie 2024 vor fi reportate în 2025, dar nu mai târziu de 31 martie
2025.
Punctele câștigate de un participant în cursul unei luni și
care nu sunt folosite în luna respectivă vor fi reportate în lunile următoare
până la epuizare, dar nu mai târziu de 31 martie 2025. După această dată,
punctele neutilizate devin nule.
Orice premiu livrat unui participant poate fi supus
impozitului pe venit sau altor impozite aplicabile. Participantul se angajează
să respecte toate reglementările fiscale aplicabile în acest sens.
ART. 6. CONDIȚII DE VALIDARE
Pentru ca un participant să fie eligibil să participe la
acest program și să primească premiile disponibile, participantul trebuie să
îndeplinească următoarele condiții:
a) Să îndeplinească toate condițiile privind dreptul de
participare, așa cum sunt precizate la art. 4 din Regulament;
b) Să achiziționeze în perioada programului produsele
participante la program de la distribuitorii autorizați ai SC Rehau Polymer SRL
c) Să utilizeze punctele acumulate aferente facturilor emise
în anul 2024 și punctele promoționale acumulate în anul 2024 prin comanda de
produse până la data de 31.03.2025, din magazinul online http://rewards.rehau.ro .
ART. 7. PREMII PROMOȚIONALE
Lista premiilor va fi disponibilă pe toată perioada
campaniei pe site-ul https://rewards.rehau.ro/
, în secțiunea Catalog.
Lista de premii si numarul de puncte aferente unui premiu
poate suferi modificări în funcție de disponibilitatea premiilor în stocurile
furnizorilor. Numărul total de premii va fi estimat la sfârșitul perioadei
promoționale, în funcție de numărul de participanți care îndeplinesc condițiile
de câștig și de numărul de premii revendicate.
ART. 8. LIMITELE RĂSPUNDERII ORGANIZATORULUI
Organizatorul programului de fidelizare nu își asumă nicio
răspundere, inclusiv, dar fără a se limita la, următoarele:
8.1. Pierderi sau întârzieri ale înscrierilor pe site-ul web
din cauza (de exemplu, dar fără a se limita la) defecțiunilor tehnice care nu
depind de controlul organizatorului;
8.2. Situații în care Participanții introduc date incorecte
pe site-ul web sau achiziționează produse sau servicii de la distribuitori
Rehau neautorizați sau produse care nu participă la Program.
8.3. Pierderi, întârzieri sau orice alte probleme în
înregistrarea în Campanie cauzate de furnizorul de internet sau de conexiunea
la internet a persoanei care dorește să se înregistreze în Campanie;
8.4. Întreruperi/întreruperi neanunțate ale furnizorului de
internet sau blocarea accesului intern din cauza congestiei rețelei în
perioadele de trafic intens;
8.5. Situații în care consumatorii achiziționează în
perioada programului produse care nu participă la program sau de la
distribuitori neautorizați;
8.6. Responsabilitatea de a remedia defectele de orice
fel pe care le pot avea articolele care constituie premiile. Produsele vor fi
însoțite de certificate de garanție, iar orice solicitare de reparație va fi
adresată de către participant direct furnizorului produsului respectiv, în
conformitate cu termenii și condițiile din certificatul de garanție emis de
furnizorul respectiv.
8.7. Situații în care premiul ales de un participant nu se
mai află în stocul furnizorului la momentul comenzii.
8.8. Câștigătorii premiilor nu pot opta pentru primirea
sumei în bani sau a altei valori a premiului sau să solicite modificări ale
caracteristicilor tehnice ale produselor.
Art. 9 FORȚA MAJORĂ
În sensul prezentului Regulament, prin forță majoră se
înțelege orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de
către Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive
independente de voința sa și a cărui apariție face ca Organizatorul să nu-și
poată îndeplini obligațiile care îi revin în temeiul Regulamentului. În cazul
în care o situație de forță majoră sau un caz fortuit împiedică sau întârzie,
în totalitate sau parțial, executarea Regulamentului și continuarea programului
de fidelizare,
Organizatorul este exonerat de răspundere pentru
îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire este
împiedicată sau întârziată. În cazul în care Organizatorul invocă forța majoră
sau circumstanțe fortuite, acesta este obligat să notifice participanților
existența acestora în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția lor.
În sensul prezentului regulament, următoarele evenimente,
printre altele, constituie cazuri fortuite:
a) Pierderea bazelor de date;
b) Deteriorarea sistemului informatic de stocare a datelor
și de atribuire a premiilor;
c) Erori de imprimare, inclusiv cele cauzate de erori umane;
d) Încercări de fraudare a mecanismului de fidelizare prin
mijloace electronice sau de altă natură;
e) Orice reglementare care ar putea intra în vigoare după
intrarea în vigoare a regulamentului și care ar putea interzice sau modifica
termenii acestuia.
Art. 10. LITIGII ȘI FRAUDĂ
În cazul în care apar litigii între Organizator și
Participanții la Campanie, aceștia din urmă vor încerca să le rezolve în primul
rând pe cale amiabilă. Organizatorul nu își asumă nicio răspundere și nu va fi
parte în niciun litigiu privind drepturile de proprietate asupra facturilor
fiscale care dovedesc achiziționarea produselor participante la promoție.
Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în cazul oricărei
tentative de fraudare a sistemului, abuzuri sau orice altă încercare care ar
putea afecta imaginea sau costurile acestui program.
Art. 11. REGULI DE PROMOVARE
Regulile de participare/expediere sunt disponibile gratuit
pentru întreaga perioadă de derulare a programului de fidelizare pentru orice
solicitant pe site-ul https://rewards.rehau.ro/
.
Art. 12. ÎNCETAREA PROMOȚIEI
Prezenta Campanie poate fi reziliată în cazul apariției unui
eveniment care constituie un caz de forță majoră sau caz fortuit sau în cazul
modificării cadrului legislativ, astfel încât organizarea și desfășurarea
concursului cu caracter promoțional să necesite o creștere a bugetului alocat
acestui proiect sau să nu mai fie permisă de lege.
Art. 13. DIVERSE
Orice participant care dorește să reclame organizatorilor
fapte legate de desfășurarea campaniei este încurajat să contacteze
organizatorul REHAU Polymer imediat după ce a observat faptul pentru care
dorește să se plângă la adresa: Str. Sergent Nutu Ion nr. 44, ONE
Cotroceni Park, Cladirea B, et. 6, 050691, sector 5, Bucuresti, e-mail
contact@rewards-rehau.com.
Engineering progress
Enhancing lives